קידום אתרים

קידום אתרים

work5מעל 90% מהגולשים מחפשים בגוגל כמקום אינטפורמטיבי ראשי, ופחות מ5% מהם למעשה עוברים לעמוד ה-2 של תוצאות החיפוש. לכן לקוח שלא מצא אותך, סביר להניח מצא את המתחרה שלך.
תהליך הקידום יאפשר לאתר שלך להתרומם גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש נבחרים אחרים. האתר שלך אמור להיות במקומות המובילים בתוצאות החיפוש, מה שיגדיל את כמות החשיפה של העסק שלך בפני מאות ואלפיי לקוחות חדשים מידי יום. לכן מיקום האתר שלך ברשת הוא הבסיס להצלחה בשיווק באינטרנט.

חשוב להשקיע בקידום העסק בצורה חכמה ומקצועית ובשביל זה אנחנו כאן!
אתר שלא מקודם בעצם לא קיים.

נשארו לך שאלות? לחץ כאן
ליצירת קשר וקבלת הצעת מחיר התקשר כבר עכשיו שיחת חינם: 1700-500-209 

 

שיווק במדיה חברתיתשיווק במדיה חברתית הוא סוג של שיווק באינטרנט, בו משתמשים באתרים בעלי מאפיינים חברתיים, כגון רשתות חברתיות מקוונות או בלוגים, כדי להפיץ מסרים שיווקיים.

השיווק במדיה חברתית זכה לפריחה בעקבות הגידול העצום שחל בשימוש ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, LinkedIn וכדומה החל מאמצע העשור הראשון של המאה ה-21, והפיכתן לפלטפורמת תקשורת נפוצה עבור מיליוני משתמשים בעלי קשרים חברתיים.

בשל פוטנציאל השוק הגבוה של רשתות אלו, המשווקים מנסים להחדיר לתוך השיח החברתי הכללי באתרים אלו מסרים שיווקיים ופרסומיים, במטרה להגדיל החשיפה למוצר, השירות או החברה המפרסמת. לעתים הדבר נעשה באמצעות כלים מלאכותיים – יצירת חשבונות מרובים אשר מעלים את המסר השיווקי לסדר היום – ולעתים תוך כדי שיתוף פעולה עם גולשים נבחרים, בעלי קשרים חברתיים רלוונטיים למסע השיווק, או יצירת עניין אמיתי בקרב הקהילה.

השיווק במדיה חברתית משתמש לא אחת בשיווק ויראלי – יצירת מסר שיווקי אשר מועבר במהירות מאדם לאדם מתוך עניין וסקרנות. דרכי שיווק אלו יכולות לכלול יצירת דף אינטרנט בעל עניין לגולשים מסוימים, העלאת מדיה כלשהי (כגון סרטונים או אפליקציות), והפצת שמועה, תחרות או טרנד ("שיווק מפה לאוזן"). המשווקים משתמשים פעמים רבות בגולשים המאותרים ומסומנים כ"מובילים חברתיים", בעקבות מספר רב של חברים או עוקבים ויכולת השפעה על חבריהם, שעשויה לסייע בהצלחת הקמפיין.

 

 Seo

מנועי חיפוש מאפשרים לגולשים באינטרנט למצוא אתרים לפי מילות חיפוש. כל מנוע חיפוש מקבל שאילתה מסוימת ומחזיר תוצאות מסודרות לפי רלוונטיות. רוב המשתמשים במנועי חיפוש צופים רק בתוצאות המתקבלות בראש הדירוג. בדרך כלל בדף התוצאות הראשון או השני, ואינם טורחים לבדוק תוצאות המופיעות בדפים שמעבר לכך. דפוס התנהגות זה מסביר את רצונם של בעלי האתרים להופיע בצמרת הדירוג של מנועי החיפוש. באתרים רבים להגברת החשיפה יש השפעה כלכלית, בין אם האתר משמש למכירת מוצרים ובין אם מניב רווחים מפרסום. אפילו באתרים המבוססים על תרומות, גיוס התרומות מושפע בצורה משמעותית מסטטיסטיקות הגלישה באתר. דף התוצאות שמנוע חיפוש מחזיר מכיל, בדרך כלל, שני סוגי קישורים: תוצאות שמחזיר המנוע כתגובה למילות החיפוש פרסומות המשולבות בראש התוצאות או בצידי העמוד, בפרט קישורים ממומנים הקשורים למילות החיפוש כאשר מדברים על קידום אתרים, מתכוונים לקידום בתוצאות החיפוש האורגניות המוצגות בעמוד תוצאות החיפוש ולא על הקישורים הממומנים.

 

 

מעוניינים לשמוע עוד פרטים?

ליצירת קשר
לחץ כאן

נשמח לשוחח איתכם בכל עת על כל נושא...
ניתן להתקשר בשעות הפעילות, שיחת חינם: 053-28-18-461
רוצים שאחד מנציגנו יחזרו אליכם?
ניתן להתקשר בשעות הפעילות למספר:
053-28-18-461 שיחת חינם.