שאלות נפוצות
שאלות נפוצות - בניה וקידום אתרים

לא נדרש ידע מקדים.
למרבית לקוחותינו, זו הפעם הראשונה. אנו דואגים לתת את היעוץ וההדרכה כיצד משתמשים במערכת ובנוסף תמיד נהיה זמינים הן באמצעות דף התמיכה או הטלפון לכל תקלה או שאלה.
אנו ממליצים, לארגן מראש את החומרים שהם תוכן האתר כגון: טקסטים, תמונות וכד.
בתהליך בניית אתר לעסק שלך.

למעשה אנחנו עושים את כל העבודה, המערכת ניהול תוכן מיועדת במקרה ותרצו לשנות עצמאית מידע כלשהו באתר לאחר הקמתו.

זה תלוי בכמה גורמים קודם כל בגודל האתר ובטיב הדרישות של הלקוח והשירותים שהוא מבקש לתת לגולשיו.בד״כ אתר אינפורמטיבי רגיל שמציג מידע אודות החברה עם אופציות ליצירת קשר ועיצוב מותאם אישית לוקח כשלושה ימי עבודה כמובן לאחר אפיון ומציאת חומר לעבודה כגון מסמכים תמונות ושאר מידע שממנו יורכב האתר.

Search engine optimization פירוש לקידום אתרים ואופטימיזציה למנועי חיפוש.
רוב הגולשים מתחילם את הגלישה שלהם דרך מנועי החיפוש. אתר אינטרנט אשר לא מקודם במנועי החיפוש (בעיקר גוגל) למעשה לא קיים.

 



דומיין (Domain), בעברית – שם מתחם או שם תחום
שם ייחודי, המשוייך לגוף מסחרי או פרטי ומשמש בעיקר לגישה לאתר אינטרנט ודואר אלקטרוני.

דגומאות:

www.ficas.co.il

www.google.co.il

www.facebook.com

 

 

Domain Name Service מערכת שרתים עולמית המחוברים לאינטרנט ותפקידם להמיר בין שמות לבין מספרי IP חוסך לנו את הצורך לזכור מספרים ארוכים של אתרי האינטרנט. כאשר אנו מקישים בדפדפן שם של אתר, המחשב פונה לשרת ה-DNS שהוקצה לו ע"י ספק האינטרנט ומקבל בתשובה את מספר ה-IP של אותו אתר וכך הוא יכול לשלוף ממנו את דפי האינטרנט.
ניהול הDNS הוא רכיב קריטי בניהול הדומיין, חוסר זמינות של השירות או טעות בהגדרה תגרור השבתה מיידית של שירותי הדואר ואתר הלקוח ובמקרים נוספים אף חוסר זמינות לשירותים נוספים (בהתאם להגדרות הלקוח)

תגים: DNS

זמן ההופעה בגוגל משתנה ותלוי במספר רב של גורמים. יתכן שתחת שם העסק שלך תופיע מהר יחסית בתוצאות החיפוש, אך להופיע תחת ביטויים תחרותיים בתוצאות החיפוש זוהי לרוב משימה שדורשת עבודה ולוקחת זמן...

רק קידום אתרים ממומן יבטיח שהאתר שלכם יופיע כבר בימים הראשונים להקמתו בעמוד הראשון של המנוע חיפוש של גוגל במילות מפתח נבחרות.

לפרטים נוספים לחצו על דף "יצירת קשר" בראש האתר.

NetAdmin זו פלטפורמה משותפת בקוד פתוח, עם ניהול הרשאות, אשר נכתבה ב- PHP. מערכת זו משמשת מאות ואלפים של משתמשים, בעלת ממשק ניהול מתקדם ונוח.

עיצוב גרפי, זהו תחום העיצוב העוסק בשילובם של טקסט ותמונה לשם העברתו של מסר מסוים, ובתור שכזה הוא חלק מהתקשורת החזותית שהיא תחום בתוך ענף העיצוב החזותי. תחום העיצוב הגרפי בא לידי ביטוי ב: עיצוב של טקסטים מודפסים (עלונים, כתבי עת וספרים), עיצוב אריזות מוצרי הצריכה, כרזות, פרסום, שלטים, עימוד, עיצוב אתרי אינטרנט, עיצוב ממשקים לטלוויזיה, עיצוב ממשק המשתמש למערכות מידע, איור, וידאו, אנימציה ותחומים נוספים.

ייצירת לוגו טוב כמו גם מכונית טובה, זהו תהליך שלוקח זמן. מעצב טוב ומקצועי יודע שבניית לוגו לוקחת, בין שבוע לחודשים של עבודה ואין ספור סקיצות ונסיונות להעביר את המסר הנכון לכל עין. לכן עלויות של עיצוב גרפי בכלל זהו תהליך קבלת החלטות של המעצב ו/או הסטודיו כאשר הם עומדים בפני עבודה מסויימת, בדר"כ ישנו רף התחלטי של מחירי עיצוב ומשם אין גבול והוא מושפע מהרבה אספקטים כגון: נסיון של המעצב, מורכבות העבודה, לחץ בזמנים ותכיפות העבודה. לרוב עדיף לראות את תיק העבודות של המעצב ולקבל החלטה נבונה ומושכלת.

מיני סייט הינו אתר קטן בין עמוד לחמישה. ניתן לקרוא למיני סייט כדף נחיתה. מטרת המיני סייט לפרסם מוצר , שרות או מבצע ולייצר לידים. רוב המיניסייטים ייבנו בטכנולוגיית פלאש או HTML ויכללו טופס ליצירת קשר.

דף נחיתה הינו אתר קטן בין עמוד לחמישה. ניתן לקרוא לדף נחיתה כמיני סייט. מטרת המיני סייט לפרסם מוצר , שרות או מבצע ולייצר לידים. רוב המיניסייטים ייבנו בטכנולוגיית פלאש או HTML ויכללו טופס ליצירת קשר.

תגים: HTML, פרסום

ווב 2.0 מתאר את הדור השני של אתרי האינטרנט. לאתר ווב 2.0 מספר מאפיינים בתחומים הבאים:
גולשים. תוכן גולשים. האתרים יאפשרו לגולשים להיות שותפים ליצירת התוכן. על ידי העלאת סרטים , תמונות , תגובות, כתבות, תגיות שיתוף לינקים, בלוגים.

בתחום הטכנולוגיה - הטכנולוגיה מאפשרת לגולשים להשתתף באופן פעיל בהעלאת התכנים ויצירתם. שימוש בטכנולוגיות קוד פתוח, wikis, PHP ו RUBY מאפשרות הקמת תשתיות אינטרנטיות זולות ומהירות. הוסר החסם, קל יותר היום ליישם את הטכנולוגיות ולהקים מיזמים.

בתחום העיצוב - ניתן לזהות אתרי ווב 2.0 לפי העיצוב החדשני, קריאה לפעולה, שיתוף, לוגו מודרני .

לאחרונה תפס השימוש באינטרנט תאוצה גדולה מאד והרבה אנשים מעדיפים ללמוד על נותן שרות או מוכר מוצר דרך האתר שלו. האינטרנט הוא כלי פרסום ושיווק בעל כוח אדיר.

מעל 90% מהגולשים מחפשים בגוגל כמקום אינטפורמטיבי ראשי, ולכן לאינטרנט ישנה חשיבות ענקית עבור כל עסק אשר רוצה לגדול.

ההשקעה בבניית אתר היא קטנה יחסית לעומת התועלת שמביא אתר הבנוי נכון מבחינה תדמיתית ועסקית. אתרים מתחרים ברשת כאילו היו שווים, שכן ברשת קשה לדעת את גודל העסק. אתר הוא אפיק פרסום נוסף מבין אפיקי הפרסום שמשקיע עסק הרוצה להתקדם. יכול להיות למישהו מוצר נפלא אך אם לא יודעים עליו לא יקנו אותו.

כל מי שיש לו מוצר למכור או שרות לספק ומעוניין שאחרים ידעו אודותיו. בתקופה זו בה האינטרנט משמש כלי עבודה וכלי חיפוש המוביל ביותר, חשוב שלבעלי עסקים המעוניינים לקדם עצמם יהיה אתר אינטרנט. אתר צריך להיות ייצוגי ואיכותי ולהקרין מקצוענות כמו כן עליו להיות קל ונוח לשימוש ולעיון ובעל אוריינטציה שיווקית מתאימה.
גם אנשים פרטיים יכולים לבנות אתר לעצמם על מנת לשמור על קשר עם משפחתם ברחבי העולם ולעדכן תמונות באופן שוטף.

אתר דינאמי כולל מערכת ניהול תוכן המאפשרת עדכונים שוטפים של הלקוח עצמו. אנו מלמדים את הלקוח כיצד לעשות זאת.
המערכת מאפשרת לעדכן תכנים, להעלות תמונות לאתר, להוסיף קטגוריות חדשות ומוצרים חדשים.
באתר דינאמי, שינוי האתר יכול להעשות על ידי המתכנת או על ידי בעל האתר. בעבר הלקוח היה משלם על כל שינוי במלל או תמונות, הוא היה צריך לשלוח את המלל לחברה שבנתה לו את האתר והמתכנת היה מכניס את הכתבה לאתר (בעבור תשלום של זמן מתכנת). כיום, בעזרת טכנולוגיות מודרניות התהליך שונה. בעל האתר יכול להכנס למערכת הניהול של האתר ולהכניס מלל או תמונות בתוך דקות מעטות ולבדוק מיד את התוצאות. כל זאת כחלק מהמערכת וללא תשלום נוסף.

רוצים שאחד מנציגנו יחזרו אליכם?
ניתן להתקשר בשעות הפעילות למספר:
053-28-18-461 שיחת חינם.